VERIBOR pompzuigheffers verder geoptimaliseerd

Veranderende klantbehoeften vereisen een voortdurende verdere ontwikkeling van kwaliteitsproducten, zoals die van het wereldberoemde merk Veribor®. Deze opdracht heeft Bohle op zich genomen voor de pompzuigheffers BO 601 en BO 601G.

De naam Veribor® staat voor kwaliteit - Made in Germany. Deze belofte maakt Bohle nu opnieuw waar: samen met het productmanagement en de verkoop heeft de afdeling productontwikkeling van de onderneming een klantentestgroep opgericht, met behulp waarvan verschillende varianten van productverbetering in het dagelijkse werk werden geanalyseerd en geëvalueerd. Het resultaat van klantenfeedback en ontwikkeling is een nieuwe, geoptimaliseerde rubberschijf, die wordt gekenmerkt door de volgende eigenschappen:

• Nog beter bestand tegen vuil, bijv. stof, voor een langere levensduur van het product
  • Optimale toepassing op licht gestructureerde oppervlakken, aangezien de afdichtlippen zich beter aanpassen aan de gestructureerde ondergrond
    • Toevoeging van een beschermende stootrand: Beschermt de drie afdichtlippen tegen invloeden van buitenaf zoals scherpe glasranden en stabiliseert de buitenrand van de rubberen schijf. Hierdoor is de zuigheffer nog sneller en doeltreffender in gebruik.
  • Sneller opbouwen en loslaten van vacuüm

Om deze resultaten te bereiken, is met name de geometrie van de rubberen afdichtlippen verder ontwikkeld: Bredere afdichtlippen met grotere afstanden tot elkaar en een vergrote, buitenste beschermrand, die als zogenaamde bumper dient, zullen het werken met de twee Veribor® kwaliteitspompzuigers in de toekomst nog comfortabeler maken voor de gebruikers. Natuurlijk is ook deze rubberen schijf TÜV Nord GS gecertificeerd.

Foto uitleg:

1. vergrote afstand tussen de afdichtlippen